fredag 3 juli 2015

BARA VARA -i ljusets stad!

 
BARA VARA I LJUSETS STAD!
God morgon, ännu en underbar morgon, kan det bli bättre?
Nu kan jag äntligen berätta, detta nya projekt o resa har jag, Cecilia o Pacca planerat sedan några veckor tillbaka o i september ger vi oss av, o då förhoppningsvis med 15 resenärer.
Vi beger oss i väg från Sturup med flyg o när vi är framme möts vi av en transfer som tar oss vidare till pärlan Ohrid i södra Balkan.
Resan äger rum i början av  vecka 36 o en vecka framåt, september 2015.


En resa som kommer att förgyllas med egen tid, avkoppling, andlighet, meditation, kreativitet, natur, god mat/ dryck… och vardaglig lyx!
Eftersom detta är en resa med kort varsel erbjuder vi en fantastisk prisbild denna gång för 7500kr/pers.
Priset avser del i dubbelrum med helpension på 5 stjärnigt hotell, flyg T/R, transfer T/R, guidade turer både till fots o med båt o mycket  mycket mera. En fulländad resa enligt mig med kultur, vackra miljöer , sol o bad, inspiration o god mat o dryck.

Vill ni veta mer eller vill ni vara en av de 15 som får följa med, hör då av dig till mig på anna@annainreder.se, så förmedlar jag kontakten!
Njut nu av er fredag o kommande helg, i morgon blir det nog stranden för första gången detta året...har ni badat än??
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: