lördag 15 augusti 2015

TRÄDGÅRDENS GÅVOR!

God morgon lördag!
När jag kommer hem efter en vecka på Formex är det dags för mig att  börja plocka in trädgårdens gåvor. Vi har ju både päron, äpple, björnbär o sedan har jag köpt jordgubbar o hallon för att ha hemma hela långa hösten o vintern. Finns det något bättre än att lyxa på naturens/trädgårdens goda under en kall o mörk höst/vinter.
Detta blir ju sista gången jag kan plocka godsaker i vår trädgård, så man får vekligen passa på safta, sylta o lägga in lite godsaker denna höst.
Vill du sylta o safta med stil så passa på att åka till IKEA NU!!!
Så kanske du fortfarande har möjlighet att få en av dessa snygga glasdetaljer o mycket annat snyggt som ingår i kollektionen SINNERLIG av Ilse Crawford. Så ledsen att jag missade detta...men det hade ju bara blivit mer att packa ner, när den stora flytten blir av?
Nu dusch o sen frukost, sedan väntar en inspirerande dag på Slättarpsgård.
Hoppas vi ses eller skall du in till Malmöfestivalen o trängas??
Inte min grej direkt.
Ha det bäst!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: