söndag 11 oktober 2015

INSPIRERANDE DAG MED...



...Camilla o Petra!
Som jag har längtat o nu är äntligen dagen här då jag skall få lyssna på min nyfunna vän Camilla Ström alias Millandante.
 "En gripande föreläsning om Camillas kamp tillbaks efter att ha blivit sjuk och fångad i sin egen kropp utan möjlighet att kommunicera..
Camilla är en varm och inspirerande människa som lämnar ingen oberörd med sin resa mot att ta sig tillbaks till livet från en mardrömsliknande situation som ingen anande att hon skulle hamna i".

 Förra året kunde vi köpa en lykta med detta underbara hjärtat på o i år har Camilla skapat ett magiskt print till Dante lyktan, för rosabandet o Majas Cottage.  Kolla in hennes hemsida för andra fantastiska tryck o grafiska prints. Min favorit är denna nya MAMMO, den skall få hänga i min nya gästtoalett.
Njut av din söndag o kanske ses vi,
ha det bäst!
Kram Anna
 

2 kommentarer:

Blomsterkompaniet sa...

Fantastisk fin föreläsning. Hon fick mig att längta efter att blogga igen. Det rosa ljuset är tänt. Tack för idag. <3 /Jea

Anna Inreder sa...

Visst var den, börja igen!
Ses på onsdag.
Kram Anna