lördag 19 december 2015

NU ÄR VI FRAMME...



...får knipa mig, här är helt magiskt!
Resan gick mycket bra o nu skall vi ta ett dopp innan middagen.
Här skall vi vara i fram tom den 22, allt ingår så det kan inte bli en bättre start på resan.

Tre safaris, massa god mat o vin, sol o ren avkoppling...kan man göra annat i denna miljö?
Jag har varit på safari för 25 år sedan ,men detta skall bli en upplevelse o minne som vi som familj aldrig kommer att glömma. Älskar verkligen att uppleva, njuta o vara med min familj. Alla bilder som jag tar på resan får bli ett annat inlägg längre fram, då uppkopplingen är så där? Jag försöker lägga ut på Instagram, så kika in där!
Ps. Sugen på en resa hit eller andra spännande ställen i världen så rekommenderar jag verkligen Monicas Travel som har hjälpt oss med upplägg, bokning o bra tips Ds.
Nej, nu är det dags att vända om o följa familjen... för nu skall vi njuta, uppleva o bara ta in!
Ha det bäst, stor kram Anna

Inga kommentarer: