onsdag 16 december 2015

TAPETER FRÅN RICE!

GOD MORGON!
I all julstress har ni har väl inte missat denna färgglada nyhet från danska Rice?
Rice o Dutch Eijffinger har skapat en färgsprakande tapetkollektion som gör en såå glad!
Bilderna är tagna i ägarinnans hem i Danmark som jag hade förmånen att besöka för några år sedan. Detta är kanske inget jag kommer sätta på väggarna i drömmen, men om jag hade mindre barn eller ett inspirerande lekrum, hade jag absolut kunnat tänka dessa underbara tapeter! Visst blir man på gott humör av dessa härliga färger!
Prickar är ju lite mitt signum, så lite guldiga prickar i en WIC lite längre fram kanske?
Denna magiska hall o trappa...så här såg det ut när jag var där!
När jag ser bilden nedan vill jag ha en lite flika igen! En helt underbar tapet...vill ni se fler så kolla här!
Nu skall här tvättas o planeras inför vår stora resa till Sydafrika över jul o nyår...hoppas ni vill hänga med, ni vet var jag finns!
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: