lördag 30 januari 2016

FÖRE O EFTER I...

...gästtoaletten i vår dröm!
Äntligen kan vi visa en del av drömmen som till 90% är färdig...här skall bli ännu fler spelar i olika material o utföranden... kul att jag har hittat något att samla på!
FÖRE:
 EFTER:
 Visst blev det bra, är så nöjd o glad att något äntligen börjar falla på plats. Inte det lättaste att leva med massa idéer o tankar, leveranstider är inget för en kreatör som vill fixa allt nu? Men som jag har sagt, sakta men säkert börjar det ta form.
Skåpen fick följa med från soldattorpet o är gamla favoriter från Indiska.
 Under höst o vintermässan hittade jag detta fantastiska handfat från SOLITAIRE o nu sitter det på plats med den vackraste kran  från Tapwell.
Krokarna satt på toalettväggen när vi köpte lägenheten så de var jag snabb på att skriva ner innan renoveringen började.
 Med mys ljus o utan en härlig samling av underbara speglar o fler kommer det bli! Stora runda är från Slättarpsgård, ljuslampetten/spegel o den guldiga är från HM Home o handspegeln är köpt i en antikhandel i London.
 Solspegeln från HM Home o den i trä satt på min gamla pigtittare som tyvärr gick i sönder.

 Detta vackra handfat finns i två storlekar o färger, detta är det lilla på 33 cm i diameter.
Hoppas ni gillar vår gästtoalett lika mycket som vi o att det kan inspirera.
Ha en fortsatt underbar lördag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: