måndag 18 januari 2016

FORMEX 2016!

 God morgon måndag!
Nu är det dags att planera årets Formex besök.
I morgon flyger jag dit o stannar tom lördag. Skall bli spännande att se vad årets trend "Humanistisk modernism i Nordic Kicks" o inspiration skall ge...är ju glad att det är så många blå nyanser o deco influenser!!
I årets trend inreder man personligt och färgstarkt, med värme och artistisk känslighet. Trendtemat kan sammanfattas med
 "Något gammalt, nånting nytt, något lånat, nånting blått, något fått...helt i min stil! Hoppas ni vill hänga med mig på pressevent, middagar med likasinnade, trender, inredningstips...o allt annat Formex kan ge.
Nu PW... skall gå o hämta dessa fina saker, skall bli så spännande att gör klar gästtoan så fort jag kommer hem!
Hoppas ni hänger med mig både här o på instagram!
Kram Anna

Inga kommentarer: