måndag 22 februari 2016

BADRUMS INSPIRATION O VÅRT NYA PARADIS!

Hej där ute!
Nu när det är februarilov o de flesta är i fjällen eller alperna o njuter av snö o sol, sitter jag hemma vid  datorn o samtidigt serverar min far o VVS killen med allt som behövs för vår badrums renovering på plats denna veckan. Inspirationen, färgval o detaljer till badrummet har jag plockat med mig hem från vårt nya paradis, PATERNOSTER. Ett magiskt ställe några timmar från Kapstaden vid Atlanten.  En lugn oas vid havet där man kan njuta av hav , vind sol o ren avkoppling. Hoppas bilderna skall inspirera, detta är ett paradis som måste upplevas.
Strandloper Ocean  i detta underbar stenhus med blå dörr o fönster bodde vi under 4 dagar o även firade en magisk jul, den bästa o mest avkopplade jag har upplevt hittills.
Inredningen var enkel i naturlig toner blandat med kalk, trä, lin, korg o skinn...så jäkla snyggt!
Vi njöt av långa morgnar med en fantastisk frukost, lata dagar vid poolen eller stranden med en bra bok o friska bad. På kvällarna serverades vi underbara middagar med magisk havsutsikt o solnedgångar.
Julafton började med bubbel o avslutades med en magisk 7 rätters middag o mer tid vid poolen. Varje dag tog jag o Mats en skön promenad längs havet o njöt av att vara vi två för en stund.
Detta behövde vi o lever ännu på dessa underbara minnen.
Att samla familjen o njuta av att få vara bara vi o prata om allt nytt 2016 kommer att ge o vårt nya liv i Malmö.
Plikten kallar!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: