fredag 12 februari 2016

FAVORITER FRÅN DAY!

 God förmiddag!
Lovade att jag skulle visa bilder i från Slättarp men vi blev inte riktigt färdiga, förutom denna nya botaniska avdelning, visst är det helt ljuvlig!
4 hela pallar med magiskt fina saker kom från Day Home, med i sändningen var detta underbara skåp som jag har beställt till drömmen. Vad tycker ni?
Först till kvarn, finns endast några få på lager, så passa på i morgon när Slättarpsgård öppnar!
Jag gillar ju denna bohemiskt-chica stilen, så jag skulle absolut kunna köpa allt, men om jag måste välja så har ni några av mina favoriter här:
Träskåpet som kommer bli så bra!
Nya Zebra mönstret...en ny morgon service kanske?

 Vägglampan med stort L...bakom soffan i vardagsrummet?
Det finns så mycket men min blå blomma måste så en kompis o denna går även att hänga på väggen! Njut av er fredag o kommande helg, här hemma är det inte så mysigt, men det kommer bli toppen!! NYFIKEN?
Stor kram Anna


 

Inga kommentarer: