onsdag 10 februari 2016

HOUZZ!

 God morgon!
Dagarna o veckan flyger förbi, men så är det när man har mycket att gör...but I love it!
Vi sliter, skyltar o pysslar om Slättarpsgård för att  det skall vara så fint som möjligt när de öppnar på lördag, lovar visa er lite sneakpeak i morgon.
I förra veckan blev även jag tillfrågad om jag ville vara med på HOUZZ en härlig sida med massa tips, idéer o inspiration.
Alltid kul att få vara med bland lika sinnade kreatörer, inredare, designers o sprida tips, inspiration o  inredningsglädje på mitt sätt.
 Hur man enkelt kan förändar efter säsongens  färger, blommor o behov.
Vackra intressanta o smarta lösningar på en inspirerande trädgård, täppa eller balkong.
 Hur man skapar värme i ett hem, vad som balanserar o gör det mysigt.
 Att mixa gammalt o nytt o göra det mer intressant o personligt, utan att det känns för mycket!
Ordning o reda o smarta förvarings tips på både en lite o stor yta.

Inspirationen har inget stopp o nu har jag även möjlighet att visa er före o efter i vår lägenhet men också hemma hos kunder, Soldattorpet, nya o gamla projekt, DIY tips o massa annan härlig inspiration. För att se mer o även följa mig här, så har ni länken här, Anna Inreder. Det kommer komma mycket mer jag lovar!
Ha en underbar dag!
Stor kram Anna




 

Inga kommentarer: