måndag 28 mars 2016

MIN PÅSK...


...en härlig mix av jobb, familj o inspiration!
Har börjat varje morgon med en kopp i solen både på balkongen o i paradiset, vi har haft sådan tur med vädret...var vi än har vänt bilen har det varit underbart väder. När vi hade haft en heldag i Köpenhamn var det dags att hämta syster o Mille på Kastrup o vända bilen mot Brantevik.

Efter en god middag o skön natt var det dags för jobb o sedan var man bjuden på god middag hos bäst vännerna, Julia hade gjort denna söta efterrätt- vit chokladmousse med hallon o chokladkross.

Kolla in detta bord av magiskt fina detaljer från Slättarpsgård, vilka dagar vi har haft i påsk, massa nya o gamla kunder som har förgyllt våra dagar.
När arbetsdagen var över var det skönt att veta att nu hade jag 2 hela dagars ledighet...bara njuta o mysa med min familj.
Lördagen blev det varmrökt lax från Simrishamns rökeri o söta Millie hade pyntat så fint. Så mysigt att få lite extra tid med syster o hennes familj.
Söndags morgon unnade jag o min pappa oss en 6 km lång promenad längs havet, som jag njöt, det har jag längtat efter!
Innan lunchen var jag bara tvungen att ta en sväng till REAN på Vacker Vardag, de har öppet i dag också, så passa på!
Sen väntade årliga påsk lunchenSjöbacka utan för Skillinge...Skagen med löjrom, lammlägg o chokladkaka...kan det bli ett bättre avslut?
I dag skall vi bara njuta av att ha en ledig måndag, fixa o dona med all projekt o ta en lååång promenad.
Ha det underbart!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: