torsdag 31 mars 2016

SNYGG FÖRVARING!

God morgon!
Jag skulle inte kunna leva utan bra förvaring o vad kan bli bättre än
att man får ordning o reda med SNYGG FÖRVARING!
Innanför vår balkongdörr har jag ställt denna snygga korg, så man lätt kan ta ett fårskinn,  filt o gå ut o njuta. För mig är det viktigt att det är lätt tillgängligt. Just nu är Slättrapsgård fylld med korgar i alla möjliga olika naturmaterial o färg...både med o utan lock.

Dagenstips:
 Använd korgen både som förvaring o brickbord!
Korgen som jag har valt finns i 3 olika storlekar o det här är den mellersta.
Kolla noga på bilden nedan...ett smakprov på lite vad Slättarpsgård
har att erbjuda! Söker ni annat också, kolla in i deras webbutik, Eller välkomna till butiken!
Våren är här o så snart även sommaren, smycka terrassen, sommarhuset, balkongen eller hemmet med vackra korgar...ett enkelt sätt att få en vår o sommar känsla! Att samla ihop, organisera o förvara lättar både på den inre o yttre känslan!
I morgon hoppas jag på sol...då tar jag första koppen här!
Ha en underbar dag...nu tillbaka till kontorsdagen på Slättarpsgård.
Stor kram Anna

Inga kommentarer: