måndag 4 april 2016

ANTIKRUNDAN I SOMMAR.

 God eftermiddag!

Ledsen att det har varit lite tunt men inlägg, men min dator slutade helt att fungera? Så glad att jag fick snabb hjälp o nu är jag back in business i gen!

Här hemma händer det grejer, skall snart visa er sovrum, hall o lite annat nytt.
Som ni vet o som ni kommer att få se så älskar jag att blanda gammalt o nytt o dyrt o billigt...o vill man veta om man har en dyrgrip i byrålådan är det dags att skriva upp dessa datum. Nu åker Antikrundan på turné, kanske blir det en sväng till Kristianstad, jag var ju med mamma i Simrishamn i somras.

Här är hela listan över städer och datum:

26 augusti: Sandviken – Högbo bruk

28 augusti: Karlstad – Värmlands museum

30 augusti: Göteborg – Restaurang Trädgården

4 september: Värmdö – Artipelag

6 september: Västervik – Gränsö slott

8 september: Kristianstad – Bäckaskog slott

Nu tillbaka till matlagningen, i går fick vi vår första Linas Matkasse, så mycket gott o massa ny inspiration. Just nu har det en bra kampanj, passa på! I kväll blir det Rosmarins doftande rotfrukts pizza med god sallad på mangold, o parmaskinka till de som vill ha kött också!
Ha en fortsatt underbar start på veckan!
Kram Anna

Inga kommentarer: