onsdag 13 april 2016

FAVORITER I SOVRUMMET!

God morgon!
Just nu sitter jag i bilen med bästa Åsa, vi är på väg ut på en liten Östelenstur...dags att reka inför sommarens inspirerande bussresa som vi håller på att planera för er.
Ja, det stämmer, nu är det dags igen. Den 17/6 beger vi oss i väg ut på en heldag på Österlen. En dag fylld av inspiration inom både inredning, mode, trädgård o kryddornas inspirerande värld.
Kommer ni ihåg hur det såg ut sist?
Ett av ställena vi kommer att besöka är Vacker Vardag en av mina stora favoriter på Österlen. Sist jag var där hade de stor rea o jag fyndade både denna snygga spegel o kruka under 300kr!
Hatten köpte jag i Sydafrika o den lämnade inte mitt huvud på 3 veckor, nu hänger den snyggt på mitt antika hattställ o väntar på varma sköna soliga sommar dagar.
Nu sover vi gott om nätterna också, söta Lisa tyckte att "Drömmen" behövde sin egna drömfångare.
Så alla ni inredningsintresserade eller ni som bara älskar Österlen, ta ledigt den 17/5 o följ med oss på en oförglömlig dag!
Håll utkik lite längre fram...då ni kommer få veta allt om denna busstur på Österlen!
Hoppas ni vill hänga med!
Stor kram Anna


Inga kommentarer: