söndag 24 april 2016

MYS SÖNDSG...

...äntligen en ledig söndag med familjen!! 
Dagen började med mysig kaffestund på balkongen. När jag satt där fick jag idéen att vi behöver bygga ett mysigt rum även här ute o sudda ut gränserna mellan ute o inne... nu när värmen kommer. 
Så maken o jag drog i väg till Rusta där vi hittade denna nya Bastmatta- Edit, som verkligen gjorde susen, lovar visa bilder när allt är klart! 
Nu är Mats o Ludvig på MFF o jag lagar god söndagsmiddag, i dag har vi sparat " Creamy pineapple pork tenderloin" från Linas Matkasse. Älskar sådana här dagar när allt är lugnt, mysigt o helt underbart o jag får tid att mysa runt med min familj bland magiska tulpaner o tända ljus.
Stort varmt tack för all hälsningar till min cowboy i går, vi hade en fantastisk dag!
Ha en fortsatt underbar söndag!! Stor kram Anna

Inga kommentarer: