torsdag 7 april 2016

SPEGEL SPEGEL...

...på väggen där...!
I helgen fick vi äntligen upp lite saker på väggrana. Nu har ekot minskat o känslan o rymden har blivit så mycket bättre.
Dagens tips:
Tänk vad en spegel kan göra! Denna spegel blir som ett extra fönster som både sprider ljus o gör rummet större. Spegelar är fantastiska på många sätt, ni kommer väl ihåg de fina i Julias rum?
Denna centrala del av rummet blir som ett altare, ett ställe som kommer förändras mycket o har även gjort bara sedan vi flyttade in. Här skall jag spegla årstiderna på mitt lilla sätt.
I tisdags hade jag bloggtjejerna här o gud vad vi snackade...bästa var att de gav mig så mycket bra tips. Tänk så mycket bra vi hade kunnat göra tillsammans girls!!
 Mer o mer börjar fall på plats o jag är så nöjd med mixen av:
  • Blå nyanser.
  • Antika fynd o loppis föremål
  • Gammalt o lite nytt
  • Dyrt o billigt
Härligt att få se rummet växa fram sakta men säkert!
Nu dags för frukost sedan väntar en fullspäckad dag,
hoppas att näsan skall få komma i solen en lite stund i dag.
Kram Anna
 

Inga kommentarer: