fredag 13 maj 2016

FREDAG O MAGI MED SPEGLAR.

God Morgon Fredag!
Sitter här o njuter av fredagskänslan med en god kopp, har just kommit tillbaka från en underbar PW, det tillhör mina fredagar...helt underbar start på helgen!

Berke Oversized Floor Mirror:
Så kul att man kan ändra sig så många gånger om vad man skall ha på en vägg o en ganska öppen del av lägenheten...men nu tror jag att jag har bestämt mig. Vi skall flytta sida på drinkvagnen så att de kommer lite närmare vår myshörna där vi njuter av första glaset i kväll. Väggen vid glasdörren skall i stället förgyllas med en pilaserhylla, som skall fyllas med böcker o vackra ting.
Dagens tips!
I och med att vi bara har fönster på en sida av lägenheten vill jag öppna upp, skapa rymd o sprida mer ljus med hjälp av en stor spegel. Precis som de har gjort i alla bilderna, tror ni inte att det hade blivit hur läckert som helst.
Nu är frågan skall den vara rund eller fyrkantig  och skall den vara gammal eller modern?
Det får tiden utvisa, först skall jag hitta den ultimata spegeln eller får jag skapa en egen!
Njut nu av er fredag!
Stor kram Anna
Alla fina bilder hittade jag på Pinterest.
 Markdsikes - Decoist:

Inga kommentarer: