lördag 11 juni 2016

GLUTEN FRIHET...

...med FINAX!
God morgon denna soliga lördag... ledsen att jag inte kikade in i går med det var full fokus på en fin skolavslutning o som gjorde oss så stolta, Ludvig fick stipendium!
I dag vankas det tjejmiddag med bästa Helsingborgs gänget. Ett gäng härliga o kreativa tjejer som jag har fått äran att lära känna genom Jannice. Så Dukat bord, Dekohem, My habitation, Jannice o Annas lilla flora ni är så välkomna, dags för lite sommar buffé o bubbel.
Som ni alla vet är jag känslig mot gluten o för ett tag sedan fick jag  lite nya glutenfriaprodukter från Finax. De har tagit fram en hel serie med glutenfria alternativ.
Så i kväll blir det god lök paj med glutenfribotten, recept hittar du här!
Kommer visa er vad jag kommer att baka eller laga med de andra produkterna också men det blir vid ett annat tillfälle!
Ha det bäst o njut av solen!
Kram Anna

Inga kommentarer: