torsdag 8 september 2016

FRÅN HOPPY TILL KUNSKAP!

Mlg7bmqd9th1yb9xehzc
Hej från ett soligt Versailles!
I dag skall vi besöka underbara slottet i Versailles som Julia bor granne med. Under tiden hon är på franskkurs strosar jag runt i denna magiskat vackra park. Runt omkring i Versailles kryllar det av antik affärer o jag är i himmelriket. Läste en spännande artikel i Antik o auktion om fina gamla leksakshästar o deras värde.




Måste nog ta med min fina leksakshäst nästa gång antikrundan är i närheten...kan den vara värd något?
Jag köpte den på Enkla Tings loppis för några år sedan...var ni där i helgen?
Såg ut att vara ett o annat på Kajas bilder.
Går det lite mode i antika hästar o leksaker? Har ni något i er gömmor?
Har anmält mig till en kurs om antikviteter i höst, så förhoppningsvis skall min hobby snart bli till ren kunskap. När jag känner mig varm i kläderna så lovar jag att dela med mig.
Nej, nu dags för slottet o god kaffe i solen med Julia...ni vet var jag finns!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: