onsdag 21 september 2016

HÖSTKÄNSLA...

...BÅDE UTE O INNE!
Vet att jag kommer få många på mig, men som jag har verkligen längtat efter lite svalare dagar. Jag älskar hösten dess färger o att man får lov att frossa i snygga höstkläder, tända ljus o massa härliga blommor o mysiga textiler.
Hallen var det rum som först fick lite höst kärlek i form av kärleksört i min favorit lampa som ständigt förändras efter olika säsonger Låt hallen blomstra, det är det första du ser när du kommer hem o det sista du lämnar... så ge hallen positiv energi!
Innan i veckan visade jag er denna underbara palm o min härliga mix på köksön. Blommorna brukar sätta den första känslan o i helgen skall jag skapa höst med textiler o vackra detaljer.

Här hemma är det kontorsdag som gäller, mycket att ta igen o organisera, planera efter alla resor o mässor...men kanske hinner jag med en underbar PW.
Så gör som jag gå ut, ta in naturen. Låt den visa vägen o börja skapa!
Ha en underbar dag!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: