fredag 16 september 2016

KITSCHIGT IN MY KITCHEN.

God morgon!
Äntligen fredag o det vill jag fira med lite kitsch i mitt kitchen! Kolla in denna galna, guldiga ananas THE - hushållrulle hållare...är den inte underbar. Jag beställde den av Rice på Formex mässan. Tycker den skapar det där lite galna o oväntade som mitt kök behöver. Som jag har sagt innan är köket vi tog över lite för opersonligt o strikt för mig. Vi håller på med en make over o kommer visa er snart vad som har hänt...både före o efter, men kunde inte vänta med att visa denna galna ananas.
Visst är mixen med det roströda klövern, blå krukorna o guldet helt underbart!!
Njut nu, av vad de säger den sista riktigt varma o soliga dagen...skall vi tro på det?
Jag skall snart till Slättarpsgård för en inspirerande dag, hoppas vi ses!
Ha det bäst o  släpp inte taget om din fredags feeling!
Kram Anna

Inga kommentarer: