fredag 21 oktober 2016

JAG VATTNAR MED STIL.

God morgon fredag!
Om ca en månad är det MIN DAG(födelsedag)...men jag kunde inte vänta. Var tvungen att slå till på denna skönhet...nu vattnar jag verkligen med stil!
Denna snygga kanna från AYTM köpte jag på Engelska tapetmagasinet i Göteborg, men finns även här att klicka hem.
Njuter denna fredag av lugn o ro...går runt o små piffar o fixar lite inför kvällens middag med lite goa tjejer. Morotssoppan står på spisen o goda ostar är mogna och redo att äta. Blir en enkel med god höstmiddag o några glas vin.
Dagens tips: Jag har apelsinsaft i min soppa o toppar den med ört kräm o knaperstekt bacon.
Älskar mixen av gammalt o nytt i vår dröm, det skapar vår personlighet.
Snart blir jag hämtad av mina föräldrar, vi skall gå på Gynning x3 på Kulturen i Lund o njuta av en god lunch någonstans.
Härlig start på fredagen, vad skall ni göra?
Ha det bäst o glöm inte njuta!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Woooooow, vilken vacker vattenkanna!
Låter som en trevlig kväll:)
Hemma blir det fisksoppa då vi får gäster hela helgen, bloggvän från Örebro med familj som kommer ner. Ska bli urmysigt!
Ha en fin kväll och helg!
Kram Anna

Anna Inreder sa...

Tack söta, jag den har varit på önskelistan länge!
Älskar fisksoppa, det får det bli nästa gång!
Ha en härlig söndag!
Kram Anna