onsdag 19 oktober 2016

MIN DAG...

...MIXING BUSNIESS AND PLEASURE!
Känner mig helt slut, först kom jag hem jätte sent i gårkväll efter en helt underbar dag i Göteborg. Kolla här om du är nyfiken!
Det var inte lätt att komma upp i morse...men jag kan inte missa min underbara vattengympa. Sitter nu här med min kaffe, tidningar o mitt nya anteckningsblock.
Dags att skriva ner alla härliga idéer...börjar bli lite fullt i huvudet. Visst var antekningsblocket fint. Köpte även en födelsedags present till mig själv...så snygg, praktisk o nu min! Lovar att visa i ett annat inlägg.
Nu dags att ta tag i en full mailbox o skicka ut inbjudan o informationen o  vår nästa inspirerande busstur, vill du kanske följa med?
Hör av dig på anna @annainreder.se i så fall, hoppas vi ses!
Kram Anna

Inga kommentarer: