fredag 25 november 2016

AMARYLLIS INSPIRATION!

 GOD MORGON!
Tänka att fredagen är här igen, helt underbar känsla!
Vad passar bättre så här inför första advent än att bjuda på lite amaryllis inspiration. Jag älskar ju vita amaryllisar både höga och... men valet är ditt!
Visst är det läckert att som på bilden hänga dem upp o ner, fönsterdekoration, på en dörr eller för att mjuka upp ett hörn.
I en vacker bukett är de magiska o när man gör den stor o yvig som på denna bilden...blir det bara perfekt!
Att skapa höjd på en bricka är alltid rätt o att stötta upp stjälken med en cylindervas är så snyggt o smart. Eller så får ni köpa en ställning, kolla här.

Att göra olika grupper är nog mer min grej, gillar mixen av mossa, taklök o andra vackra lökar.
Kommer ni ihåg min vackra grupp från soldattorpet? Från kruka till färdig grupp, håll tillgodo!
Med denna inspirationen i ryggen skall jag verkligen skapa i helgen o på söndag ger jag er alla en liten adventspresent i form av mina skapelser!
Njut av er fredag, nu dags att fixa till det sista på tomtens hus...sen skall jag hålla helg!
Stor kram Anna
Alla bilder kommer från bästa Pinterest!

Inga kommentarer: