fredag 4 november 2016

HÖSTMYS!

God morgon fredag!
I dag är det dags att packa väskan för några dagars mys med min familj i paradiset, Brantevik. Det skall bli ljuvliga skaldjur o gott vin, långa promenader, Österlen lyser o många långa stunder i soffan framförbrasan med något gott i handen.
Efter en god frukost på söndagen är det dags för nästa njutbara ställe, Hotell Mossbylund med hela Slättarpsgänget.
När jag har checkat in väntar en efterlängtad behandling Sköna fötter. Klockan 3-4 kommer resten av gänget o då väntar övernattning, god mat o dryck, en kväll med massa glada skratt. På måndagen skall vi slappa, njuta i spa avdelningen o bara ha det bra. Kan inte önska mig ett bättre avslut eller början på en ny vecka!
Ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
 
Ni såg väl min värmande inspiration för era hem i går!
Stor varm kram Anna.

Inga kommentarer: