fredag 11 november 2016

HOUSE OF PALLADIUM BJUDER...

...IN TILL JULMYS DEN 15 NOVEMBER!
Jag finns på plats för att ge er nyklarna o inspirationen till en vacker jul med enkla medel. Vi kommer självklart jobba med allt som butiken ha att ge, uppblandat med:
  • Grane
  • Kottar
  • Taklök
  • Juldekoration
  • Glitter
  • Äpplen
  • Olika sorters mossa
  • Vackra blommor
...och olika sorters ljus.

Behövs inte mycket mer än grane o några vackra julhängen för att skapa julstämning...men jag skall visa så mycket mer!
Nyfikna o vill ni anmäla er o en vän...hör då av er till House of  Palladium, så hoppas jag att vi ses!
Njut av er fredag, själv skall jag ut på en liten tur för mys med mamma o svärmor...aldrig fel att hitta lite extra inspiration. Vill ni hänga med så vet ni var jag finns!
Kram Anna


 

Inga kommentarer: