måndag 2 januari 2017

KICKAR IGÅNG ÅRET...

...MED ETT POOL O TRÄDGÅRDS PROJEKT!
För 3 år sedan blev jag uppringd av denna kund för de behövde hjälp med planen o inredningen till sitt nya hem.
De skulle bygga helt nytt o ville att allt skulle bli bra, rätt o snyggt från början.
Jag fick jobbet, så kul det var att få vara med från början o se ett fantastiskt hem växa fram.
Mitt förslag såg  ut så här, och de köpte det rakt av!
När huset stod klart o det var dags att flytta in fanns jag också med som en hjälpande hand...första bilderna får du här!
Mycket har hänt sen dessa bilder och i dag är det ett fantastiskt vackert, personligt o mysigt hem.
Vi har hållit kontakten o jag har funnits med som smakråd under åren, men nu är det dags för nästa stora projekt.

Trädgården o poolbygge... och då vill de ha min hjälp igen.
Skall bli så kul att även se detta projekt växa fram och även här få vara med från början.
Tanken är att vi skall göra ett stort poolområde men mysiga sitt o liggplatser, både i sol o skugga. Inbjudande entréer med härlig växtlighet o smart övergång mellan gräs, grus o pool.
En vacker pergola o inbjudande matplats skall vi också få till.
Bilderna har jag hittat på Pinterest o var även en del i mitt förslag/moodboard som föll min kunden helt i smaken...så kul!


Så nu kickar vi igång detta år och vår med ännu ett roliga projekt!
Lovar att visa mer så fort vi sätter igång, vecka 10 sätter vi skopan i jorden.
Nu dags för promenad längs havet, passar min brors söta hund Åke!
Ha en underbar start på veckan.
Kram Anna

Inga kommentarer: