onsdag 15 mars 2017

TÄNKVÄRT O SÅ RÄTT.

God morgon!
Det är inte så ofta jag är djup på bloggen, men i dag tänkte jag vara det...lite i alla fall.
Har börjat gå in lite då o då på DAGENS CITAT, när jag behöver lite mening och vägledning.
Ville dela med mig av lite härliga citat i dag!
 
Alla dessa dagar som kom och gick inte visste jag att det var livet.
 
Att inte vara hos sina barn när de är små är som att be någon gå på bio åt sig.
 
Den största källan till njutning är omväxling.
 
Vi/Jag har absolut inget att klaga på, men ibland känns det som om jag skulle villa sätta ner en käpp o få tiden att stanna, så att jag hinner njuta av att bara vara:
  • Frisk
  • Lycklig
  • Fortsatt förälskad efter 19 års äktenskap, i min bästa vän.
  • Älska o njuta av mitt nya hem o liv i stan.
  • Ta hand om o mysa med friska o starka barn som gör att jag blir stolt o glad "nästan" varje dag
  • Tacksam att jag får jobba med det jag älskar...men ibland går LIVET alldeles för fort.
Hur känner ni?
Har ni några tips?
Tycker jag gör allt som livets bok säger...men dagarna susar förbi ändå.
Ha en underbar onsdag!
Stor kram Anna
Ps. Tänk att det är 30 år sedan jag slutade nian med dessa goa tjejer...var tog de 30 år vägen? Ds.

Inga kommentarer: