söndag 16 april 2017

EFTER REGN KOMMER...

...KOMMER SOLSKEN!
Blev så glad när jag såg att solen  sken när vi vaknade i vårt paradis, Brantevik. Är här för att njuta, koppla av o fira påsk med min sida av familjen. 
I går när vi kom var det regn o full storm men i dag njuter vi av solen. Det är så kallt...men solen värmer gott!
I vår trädgård har mamma gjort fint med mini påskliljor lite här o där. Blåmesarna flyger fram  o tillbaka o försöker nog hitta hem till holken igen...håller tummarna!
Här kryllar det av folk o alla gallerier, butiker o restauranger är öppna. De flesta investerar i konst men jag föll för denna...
... vackra antika Rokoko taburett från Trampes i Brantevik, som skall få förgylla vårt vardagsrum. Nu skall jag bara välja ett snyggt tyg, några förslag??
Nu dags för en sväng till Vacker Vardags påsk-rea sen blir det kaffe o näsan mot solen, man får passa på!
Familjen åker hem i dag, men jag stannar o njuter av några
dagar till i paradiset, så vi ses snart igen! 
Ta hand om varandra o njut av ledigheten!! Kram Anna






Inga kommentarer: