fredag 21 april 2017

JUST US TWO.

God morgon!
När ni läser detta är jag o maken på väg till Stockholm, en helg för JUST US TWO!
Detta behöver vi verkligen...livet o våren har susat förbi o vi har verkligen inte haft tid för varandra.
Så nu var det dag o sen skall vi även gå o se min favorit DANNY PÅ BÖRSEN, detta var min julklapp.
Jag har längtat så o nu är tiden här.
Har hört att både Danny o show är i toppklass, skall bli kul o se om Mats också tycker det... detta är ju rena ögongodiset för mig!

Lördagen är helt öppen för långfrukost, shopping o ett glas vin o en god lunch i solen. Kvällen skall vi först njuta av en god drink i denna j...igt snygga bar AMERICAIN o efter  lång o god drink har vi bokat bord på PAUL´S  en av Hay Markets egna restauranger, som jag har hört mkt positivt om.


Vi skall så klart också njuta av 2 härliga nätter tillsammans på detta snygga o välinredda hotell...ni vet var jag finns om ni vill hänga med under hela helgen!
Ha en magisk helg...hoppas solen skall stråla över hela landet.
Stor kram Anna

Inga kommentarer: