måndag 17 april 2017

KONSTRUNDANS SISTA DAG!

God morgon från paradiset!
Började förmiddagen på bästa sätt med en lång o härlig promenad längs hav o gränder. Nu några timmar jobb vid datorn, ligger lite efter. Klagar inte det har verkligen varit en fullproppad vår med massa inspiration.
I eftermiddag sätter vi oss i bilen, mina föräldrar o jag o åker till FABRIKEN för en härlig samlings utställning.  Denna underbara cirkeln med fågel av Bertil Warnolf, hade gärna fått följa med mig hem. Sista kvällen på påsken avslutar vi med att njuta av en god middag på En Gaffel kort i Simrishamn...kan man ha ett bättre avslut på påsken?
I morgon kommer bästa Britta o hämtar mig, vi skall njuta av en extra lång o mysig väg tillbaka till Malmö igen...ni vet var jag finns om ni vill hänga med.
Ha en bra start på en ny vecka o ett gott avslut på påsken!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fin fågel!

Anna Inreder sa...

Visst var den, ännu bättre i verkligheten.
Kram Anna