fredag 7 april 2017

LET IT SHINE, RICE!!

God morgon...TGIF!
Tillbaka efter härliga inköps o inspirations dagar o magiskt roligt party med Rice. Underbart att flyta runt i en härlig fredagsfeeling och en underbar start på dagen.
Dagar fyllda med fantastisk mat, massa hårspray, secondhand fynd, glitter o glamour, live band o magiska människor... kan 60-TALS känslan bli bättre
Teodora o Anna från  butiken Kurragömma i Borås åkte med oss i bilen...så kul med nya bekantskaper o fantastisk roliga människor.
Självklart var våra underbara agenter o värdinnor Josefin o Kristina med oss hela tiden, med dem har man aldrig tråkigt!
Min parhäst, vän o bästa chef Charlotta o jag har aldrig tråkigt ihop!
Har nod aldrig känt mig fulare på en fest i hela mitt liv... knästrumpor är inte min grej??
Ha en underbar fredag o njut av er helg.
Stor kram Anna





Inga kommentarer: