söndag 23 april 2017

MITT STORA HJÄRTA...

...fyller år i dag!
När ni läser detta har rumservice just knackat på dörren o leverarat av en magisk BREAKFAST IN BED, som vi verkligen skall njuta av.
Har varit lite hemligheter, tissel o tassel från min sida med receptionen...men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Vi skall fira Mats med sång, massa paket o god middag i kväll med Ludvig o Mats föräldrar...så jag tänkte kan man få en bättre start?
Nästa år har vi varit tillsamans i 24 år o gifta i 20, visst har vi som de flesta... haft våra ups and downs, men vi har alltid funnit vägen tillbaka till varandra.
Du finns alltid där för mig o med dig vill jag bli gammal...tänk så mycket kul vi har haft o så mycket vi har framför oss.
Var går nästa kärleks helg, resa eller äventyr??
Låt oss se resten av världen tillsammans...
Jag är alltid trygg i din famn o passa på och njut av din dag...den har bara börjat!
Älskar dig, Mats!
Stor kram till dig o all andra.
Anna



Inga kommentarer: