måndag 24 april 2017

PARADISET...

...med min familj!
Jag o min bror är verkligen lyckligt lottade som har tillgång till detta paradis i Brantevik. Vi turas om att vara här o när vi inte är där använder mina föräldrar det som gästhus.
Gästhuset har funnit på tomten är några år. Innan tillhörde tomten grannhuset, men mina föräldrar köpte loss tomten o byggde denna gäststuga så att vi alla kan vara på en o samma plats samtidigt. 
Det är ett enplans-stenhus på ca 100km, nyfikna kolla då här.
Vi delar trädgård med mina föräldrar, men några gamla buskar o detta vackra planteringsbord fungerar som en vacker o grönskande gräns mellan de två husen. Ibland vill man vara för sig själv eller njuta av en frukost eller drink med vänner på "vår" altan.
Fast oftast sitter vi här tillsammans i "templet", som nu också har blivit helt inglasat.
Mina föräldrars hus är mycket större o i två plan, detta hus har funnits i familjen sedan början av 2000-talet o var när vi tog över det ett riktigt renoverings objekt. Förhoppningsvis kan jag framöver visa er.
Detta paradis o samlingsplats är en lisa för själen, här finns inga måsten o vardags sysslor...här kan man bara laddar jag batterierna.
Brantevik ligger på Österlen som har så mycket att ge.
Har ni inte varit här så passa på o ta en tur, jag ger er gärna inspirerande tips.
Njut nu av en ny vecka!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: