tisdag 25 april 2017

SKUTTADE IN I VÅRT HEM.

God morgon!
Vilken härlig morgon att vakna upp till, solen strålar in från en klarblå himmel. Visade lite på mitt instagram konto annainreder i går men nu skall ni få komma lite närmare min fina lampa, som skuttade in i vårt hem!! Tyvärr finns den inte med på hemsidan men låg runt 1500 kr med skärm...bra pris enligt mig.
Har tittat på så många av Oscar o Clothilde lampor, men var glad att jag fick se dem live...vissa av dem är såå stora. Hade tagit över hela byrån. Dessa är mina favoriter! Inte glömda får kanske en plats någon annan stans?

Snygg marmor fot o en förgylld kanin, kan det bli bättre!
I och med att den är lite högre sprids ljuset mer o skapar även ett vacker ljus i taket.
Bredvidd lampan får min lilla ekollonodling ta plats, gillar mixen mellan gammalt o nytt och skirt o bastant.

Kolla in skärmen som är guldig på insidan, så vackert och skapar ett så behagligt o varmt ljus.
Denna centrala plats i vårt vardagsrum blir som ett altare o en härlig plats att skapa stilleben som får följa säsongerna o nu syns de också , både dag o kväll.
Njut av din dag...nu konsultation i mina nya hoods o sen skall jag unna mig en PW innan dagens nästa konsultation.
Älskar mitt liv som inredare!
Ha det bäst,
stor kram Anna

Inga kommentarer: