måndag 25 september 2017

MIN HELG I BILDER!



God morgon!
Känner min upp vilad o taggad att anta en ny vecka. Skön känsla inför en fullbokad vecka.
Varannan helg är jag på Slättarpsgård, då tycker jag att det är skönt att ha en lugn o mysig helg hemma, och det har vi verkligen haft. Slättarpsgård har nog aldrig varit finare, underbart att vistas o se kunderna njuta o inspireras av dessa fina miljöer som Charlotta o jag ha skapat.
Söndags morgonen börjades på bästa sätt med tända ljus o kaffe o innan ännu en inspirerande dag på Slättarpsgård, hann även med en härlig PW i slottsparken innan jobb som börjar 12.00.
Detaljer från Slättarpsgård inspirera även mig här hemma, missa inte dessa 3 underbart inspirations miljöer. Detta underbara lilla huvud från Madame Stoltz köpt på Slättarpsgård... skall få en fin plats i vårt nya vardagsrum som sakat amen säkert växer fram. Snart skall ni få se, jag lovar!
Ha en härlig start på veckan...så härligt att solen skiner!
Ha det bäst,
Stor kram Anna

Inga kommentarer: