onsdag 13 september 2017

VYKORT FRÅN MALLORCA!

GOD MORGON!
Nu har man landat igen efter en helt underbar långhelg på Mallorca. Vi han verkligen med allt o älskar att jag kan mixa nytta med nöje!
Jag hade ett mycket spännande möte inne i Palma på torsdags eftermiddagen, berättar mer när jag kan. Efter mötet passade vi på att strosa runt i denna underbara stad. Shoppade. njöt av en magiskt god middag o massa vin o jag fotade idéer o inspiration, så nu är jag laddad inför hösten. Såg ni mina nya skor...I AM IN LOVE!
Passade även på att dricka drinkar i den ljumna sommarkvällen, älskar dessa kvällar.
På fredagskvällen var det dag att överraska jubilaren som vi skulle fira denna helg, Min barndomsvän Cattis man Per fyllde 50 o det vill vi gärna vara med o fira.
Vem hade inte blivit överraskad när en hel tapasrestaurang var fylld av god av vänner som hade flugit in just för denna helg. Så härligt!
Lördagen blev minst lika bra, men då kom alla vänner från Mallorca också, det blev härliga tal, massa skratt o minnen, magisk mat o dryck och...
...nattklubb till tidiga morgonen, länge sedan jag hade så här kul!
En helkväll på dansgolvet, det är min melodi!
Dagen efter blev pizza o pool häng hos Cattis o Per o sen avslutade vi sista kvällen med ett mindre gäng på en fiskrestaurang inne i Palma.
Kl.06.00 ringde klockan o det var dags att bege sig hemåt, nu är vi laddade med kärlek, inspiration o sol o värme inför en kallare höst o vinter.
Ha en härlig onsdag, i dag väntar terminsstart på vattengympan o ännu ett spännande möte på Väla!
Ni vet var jag finns!
Stor kram Anna







Inga kommentarer: