fredag 6 oktober 2017

HÖSTPIFFA DIN ENTRE ELLER DÖRR.

GOD MORGON!
Nu är det verkligen dags att städa upp o fixa till er entré/dörr. Tänk så mycket roligare det är att komma hem om man kan få mötas av  en vacker o inspirerande entré.
Behöver inte vara så invecklat o svårt, en vacker krans gör så mycket, vill man inte göra en själv...finns det många vackra att köpa.
Här är ett tips på hur jag gjorde på en befintlig krans, när vi bodde på torpet.
Går lika bra att bygga det på en halm eller mosskrans, valet är ert!
Vill man inte ha en krans så blir det så vackert med krukor fyllda med ljung, nypon, kål eller andra vackra höstblommor. Tänk att bara en hängande kvist med nypon kan göra så mycket o vill ni ha lite mys fungerar det alltid med en vacker lyckta!
Som ni vet är jag inte så förtjust i pumpor o skapa läskiga ansikte i dem, men detta tips gillar jag verkligen, så mysigt!

Kolla så snyggt min vän o kollega Daniella Witte gjorde på sin trappa förra hösten, tänk så mycket några lyktor, kvist o vita o gröna pumpor kan göra. Vem vill inte sätta sig på denna trapp på fällen insvept i en filt o njuta av morgonkaffet, jag tar mitt på balkongen i dag!
Ha en helt underbar fredag!
Stor kram Anna
Bilder från Pinterest o Daniella Witte.

Inga kommentarer: