onsdag 4 oktober 2017

SÖNDAGMIDDAG HOS OSS!

God morgon!
Så här mitt i veckan ville jag dela med mig av min tillpiffade dukning från vår lilla familjemiddag i söndags. Tycker alltid det är extra kul att piffa till dukningen under helgerna oavsett om det bara är familj.
Det blev en ny söndgasbukett med ljung o någon stor rosa afrikanska blommor, läcker eller hur?
Sen en dukning med blått, vit, svart o en stänk av rosa.

Närbild av buketten i min favorit vas, alla blommor blir vackra i denna vas. Vasen är verkligen satt på en central plats i vår dröm o syns från alla håll.
Tända ljus, god musik o trevligt sällskap, vad mer kan man önska sig?
Njut nu av er Lill-lördag o gör lite extra fint även för er familj, det är stunderna tillsammans som räknas.
Ha det bäst, nu kaffe o sen vattengympa.
Kram Anna<3 p="">

Inga kommentarer: