måndag 13 november 2017

OST OCH VIN KVÄLL...

...MED BÄSTA TJEJERNA!
Ny vecka o massa nya möjligheter, känner mig så laddad efter en underbar ledig helg med mysfredag, tjejmiddag och farsdags utflykt med familjen.
I lördags hade jag bjudit in till en enkel o mysig ost o vin kväll med det godaste vinerna o underbart mogna dessert ostar...vad mer kan man önska sig?

I köket hade jag dukat upp en maffig buffé med massa gott, så nöjd att vi byggde denna ö i vårt kök.
Den används flitigt både till vardags för jobb o läxläsning o perfekt till fördrinken eller buffé bjudningar.
Drömmen skulle bli en social lägenhet o det har vi verkligen lyckats med...älskar att bjuda o ha goda vänner runt omkring mig.
Lisar passar på att ta om...det gör du rätt i. Hon behöver ladda inför sin högsäsong som allas vår julkortskreatör på Prints with Wings.
Denna kväll sparade vi verkligen på vattnet o drack massa av gott vin. MUMS!
Ost, ost ost....marmelad o goda kex... Parma skinka o massa goda oliver!

Halva gänget njuter runt soffan, en underbar blandning av nya o mycket gamla vänner och en svägerska också!
Det var fritt val av bubbel, vitt eller det godaste Amarone vinet ...som jag tycker att man skall dricka till ost!
Massa tända ljus o resten av gänget...jag fotograferar o Lisa tar mer ost. Fick så mycket fint...
...men vackrast var nog denna bukett från svägerskan.
Tack för att ni kom o att ni finns i mitt liv...sådana här kvällar laddar o förgyller livet!
Nu dags att ta tag i en ny vecka...jag är redo, är du?
Kram Anna
























Inga kommentarer: