måndag 11 december 2017

MITTPUNKT I DRÖMMEN.

God morgon måndag!
Kikar in lite snabbt, skall i väg på möte här i Malmö tillsammans med Charlotta och Lenzi...vi går en spännande vår tillmötes!
Lovar berätta allt så fort allt är klar...men det kommer bli toppen och kommer verkligen gynna er mina kära läsare.

I onsdags kom äntligen spegel på rätt plats o några fina litografier från London i guldram bredvid.
Denna plats är centrerad i vårt vardagsrum o syns från alla håll, här samlar jag favoriter både gamla o nya...men framförallt ärvda med affektionsvärde. Detta är vårt altarbord-säsongbord...här ser man tydligt hur säsongerna o inspirationen ändras efter årstid.
De grå skåpet stod i min farmors kök och var mitt dockskåp i många år, blev så glad när just jag fick äran att ärva detta. Nu används det som förvaring för sprit o likörflaskor...intressena ändras ju med åldern.
Nej, nu måste jag kila, ha en härlig start på veckan...det kommer jag ha!
Kram Anna

Inga kommentarer: