lördag 20 januari 2018

BÄSTA PÅ FORMEX...

...OCH BROSSAN 50 ÅR!
God kväll i stugorna...här flyger veckorna förbi...nog för att jag har haft ett gediget schema den senaste veckan, klagar inte för jag lever verkligen min dröm.
I går var det min brors 50 års dag, så man mår som man förtjänar.
Kom hem från Formex sent på torsdagskväll, efter en god natt sömn och frukost begav jag mig till Slättarpsgård i gen...dags att sammanställa allt och förbereda så mkt som möjligt innan en veckas semester. Mer om det i morgon!
Sammets trenden hänger verkligen med även denna vår och detta kommer ni få se ännu mer på Slättarps Gård framöver.
Gillar Ni puffarna??
Glamour i en mix av kitsch, guld o glam syntes över allt...och visst är det härligt!
Mer lyx till alla...
...gillade även dessa gobitar, snygga ljusstakar i vackra färger...som glimmande ädelstenar.
Tittade även på Jonathan Adler, vad tror ni...kan det vara ngt för er och Slättarps kunder? Underbara inredningsdetaljer med en cool art deco touch.
The man Kind Bar inspirations del nere i hall B var inspirerad av detta slående tema av manlighet, barbershops, grooming och det där lilla extra detaljer till våra män. Kolla in denna snygga stereon!!
Mjuka former på vackra krus o vasen med grönska eller hängande grönska i olika amplar syntes nästan i varje monter...den stora flotta "fredagsbuketten"...var ett minne blott!
Dessa från Afro Art var våra favoriter, vad tycks?
Fungerar både till stora och små krukor och fat och även lika vacker ute som inne.
Vaser och krukor i mjuka runda former och hägnade grönska syntes överallt, nu är det slut på stora maffiga buketter...nu skall det vara grässtrån och hängande växter.


Härligast var ändå de lekfulla och färgglada montarana, har hittat så mycket kreativt, lekfulls inspirerande och magiska produkter, både till stora som små.
Detaljer och vackra ting till våren och sommarens bjudningar, kommer ni absolut att fina hos oss på Slättarps Gård. Även underbara gåver till en rimlig peng...vi har tänkt på allt.
Varmt välkomna igen den 14/2!
Nu dags för godmiddag, sen skall jag packa inför nästa veckas semester!
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: