torsdag 15 maj 2014

PERFEKT DAG.....

































..för 50 damer i en unik miljö!
God morgon alla där ute i solen. Tiden har bara sprungit iväg o jag har tyvärr inte haft tid att blogga. Känns som alla drar i en och vill ha gjort eller bestämt allt innan sommarsemestern...jag klagar inte men känner att jag ibland skulle vilja ha fler timmar på dygnet!
I tisdags var det dags för ett stort damevent på Slättarpsgård. 50 härlig damer åt en helt ljuvlig lunch, drack rosé o blev inspirerade inom mode o inredning för både hem o trädgård, sedan shoppade de loss som galningar...en ljuvlig dag med det bästa av två världar!
I går var det först dags för ännu en underbar morgon yoga.( kan tro att det känns i dag)
Efter att jag hade duschat o fixat till mig var det dags för ett mycket spännande möte med denna kvinnan, kommer nog bli ett nytt spännande samarbete. Innan det var dags att åka hem o ge familjen lite tid, hann jag med en inrednings konsultation också...ja det går i ett tur att jag får vara hemma i dag och komma i kapp och jobba av min todo-lista!
Ha en under bar dag i dag blir det absolut en goofika i solen!
Njut ni också!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: