söndag 28 september 2014

MIN HÖSTKRANS!



God morgon!
Ljuvlig, lat o härlig söndags morgon, det innebär mys i vår familj.
Snart dags för jobb på Slättarpsgård ,men först ville jag dela med mig av min krans till dörren som jag gjorde i går! Vad tycker ni ganska nöjd faktiskt...o så enkelt!
Hittade en gammal julkrans i gömmorna o tänkte att den kunde jag fylla med höstens o naturens juveler, den är rätt fin utan piff också?

På förmiddags promenaden med Chippen hittade jag massa fint:
  • äpple
  • kastanjer
  • rönnbär
  • löv i olika former
  • nypon
  • bär av fläder o lite annat som jag tycker var vackert, naturen har så mycket att ge!

Med tunn grön floristståltråd har jag surrat fast allt i omgångar.
Man kan inget annat säga än att höstens färger är oslagbara.
Hoppas att dessa små tips under helgen kan ge dig inspirationen att ta in naturen o inspireras av höstens underbara färger, låt den färgerna vägleda dig till ditt färgval/accentfärg hemma! Mitt val är att ta in vinrött i en blandning med beige, vit grå o svart, nyfiken kolla då här.
Nu andra koppen, sedan dags att piffa till sig.
Njut av söndagen, kanske vi ses!
Kram Anna

2 kommentarer:

Petra sa...

Fiiiint & höstligt Anna!!
Kram Petra

Anna Inreder sa...

Tack snälla, jag den blev fin!
Kram Anna