onsdag 17 december 2014

BLINKA LILLA STJÄRNA DÄR.


God morgon!
En vecka kvar till jul, försöker jag njuta lite extra länge av levande ljus o ljuset från min underbara stjärna, visst är den helt underbar!
Ser ni hur vackert den mjukar upp det kantiga fönstret, enligt mig blir känslan inte den samma med vanliga julstjärnor...men det under bra ljuset är det samma! Vet inte hur ni känner det men nu längtar jag efter lata lediga dagar med familjen. November o december har varit underbart fullbokade o det är jag både tacksam o glad för men nu känner jag verkligen att kroppen behöver vila.Nu dags för möte sedan skall jag titta på ett objekt som behöver lite härlig touch inför en försäljning.    
Ta hand om er, njut lite extra!
Ha en fantastisk dag!
Stor kram Anna
Bild: Stjärna köpt på Slättarpsgård o gamla burkar från HM Home.

Inga kommentarer: