fredag 12 december 2014

VÄRMANDE INSPIRATION!


God morgon härliga fredag!
Så här års är vi många som värmer oss genom att sätta igång en mysig brasa. Vet inte hur ni känner, med jag gillar inte att hämta ved. Detta tunga kånkandet gör mig galen, tänk om man hade haft mer vedförvaring inne. Gillar verkligen känslan av att se veden, blir som en naturlig tavla!
Hittade dessa härliga bilder när jag letade vedstaplar till en kund, visst är det kul att skapa något själv o här har ni två snygga, relativt enkla tips!
Översta kan man enkelt göra av några gamla äpple eller socker lådor o nedersta av slitna kopparrör som man sprejmålar...kul att kunna återanvända!
Nu dags för duschen ...sedan dags för en heldag med butiks skyltning på Slättarpsgård, Charlotta o jag skall skapa ny miljöer o rum till helgens härliga julevent...hoppas vi ses, kommer bli så mysigt!
Vet att jag lovade visa London i dag men jag saknar några bilder som tjejrena skulle skicka, min telefon la av när vi var där så de har fotat mest.
Lovar de kommer!
Njut nu av er fredag o hoppas att fredagsmyset i kväll blir toppen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: