lördag 10 december 2016

DAGENS TIPS...

...DEKORERA DET DU HAR!
Jag gillar jul, men att ta bort allt för att få plats med julstakar o julsaker är inte direkt min grej. Jag gillar att dekorera det jag har o skapa jul av det.
Nu går jag o maken runt o fixar det sista inför kvällens festligheter, skall bli så kul att visa upp vårt nya hem, som vi verkligen stor trivs i!
Visst är detta glitterklot från Slättarp helt underbart i krukan i köksfönstret.
För mig är det fullt tillräckligt!

I dotterns rum går det mesta i guld, svart o vitt, kommer ni håg...kolla här.
Så hon fick en vacker guldstjärna i sin kruka.
Nej, nu skall vi ta tag i det sista...från 16.00 är de välkomna!
Ha en härlig lördag , det kommer vi få...undra hur länge de stannar?
Lovar visa mer på instagram under dagen eller mer på bloggen senare.
Stor kram Anna

Inga kommentarer: