torsdag 24 augusti 2017

FORMEX...

...hoppar jag över denna gång!
Som ni säkert har märkt skall jag inte till Formex detta år. Jag o Charlotta på Slättarpsgård valde att åka till Formland istället, det är jag mycket glad för i dag efter en envis förkylning som har gjort att jag är helt slut. Behöver få tillbaka energin, men inspirationen o kreativiteten är på topp. Årets tema-ledord på Formex är NORDIC SPACE. Formex i januari gick under samma namn o då skulle vi vända blicken utåt o söka space, men nu är det dags att vända inåt igen till tryggheten o lyxen att må bra och njuta av det vi har o finnas till för varandra.
Skapade en liten moodboard över min tolkning över säsongens trender, färg o form.
Vill ni se mer av Formex, så håll koll på min kära vän Jannices o Stilsnacks instagram o story.
Nu kickar jag igång höstens första kontorsdag på Slättarpsgård, hoppas vi ses!
Ha en underbar torsdag!
Kram Anna

Inga kommentarer: