torsdag 26 oktober 2017

MIN JUL.

God eftermiddag, kära ni!
Tänk att det är mindre än 2 månader kvar till Jul o detta året längtar jag verkligen efter att få pyssla, baka o laga massa god mat. Drömmen skall fyllas med vackra blommor, ljus o vackra detaljer...en underbar doft av jul skall sprida en extra mysig stämning. Längtar att sätta igång!

Jag har ju dille på tända ljus och kan aldrig få för många. Just nu packar vi upp vackra lyktor på Slättarpsgård o på lördag börjar vi vår REA( kolla min instastory om du är nyfiken)... passa på massa fint både till jul o höst/vinter.
Att sedan bara njuta med en varm o mysig filt i soffan är inte helt fel det heller, och helt gratis!
Älskar att slå in  vackra paket, och som tur är blir det blir ett o annat paket på Slättarpsgård...för här hemma vill man bara ha pengar till kommande resor?
Få slå in trisslotter...o de få önskningar de har!
Dessa vackra bilder från Ellos JUL, passar in perfekt på mig o min julönskan. För mig handlar julen o god mat, men behöver inte vara det traditionella julbordet...för mig räcker det länge med Bratntevikssill, en god stilton, mustigt rött vin, massa nötter och en o annan maträtt med grönkål.
Hur ser er jul ut??
Ha en fortsatt bra torsdag,
Kram Anna

Inga kommentarer: