fredag 7 november 2014

NJUTER O DRÖMMER!



Äntligen fredag!
Ligger här under täcket o njuter av en värmande kopp o drömmer mig bort i den nyaste Sköna hem, blev helt salig av deras fina framsida i blått, mörkt trä, vintage fynd, stora krus med grönska o fantastisk servis som verkligen tickade igång mina drömmar om hur vårt nästa boende skall se ut. Moodboard börjar forma sig! Har bestämt att vi skall ha mycket mer som går i blått-gråblått, kolla in köket...så rustikt, enkelt o snyggt. Den värmande mixen med koppar o mässing gör verkligen det lilla extra o skapar den personliga balansen som jag älskar.
Snart måste jag sluta o drömma mig bort o ta tag i denna dagen, dags att packa väskan för en lite utflykt till Småland för konsultationer, föreläsning o mys med denna sköna bönan! Massa snicksnack, mys o en helkväll med ostbricka o gott vin...kan man ha en bättre fredag?
Njut av fredagen ni också...så ses vi i Småland i morgon! Någon som har anmält sig?
Ha det toppen!
Kram Anna

Inga kommentarer: